Blogia
ORACLE NIGHT

ANOTHER DAY OF SUN KARAOKE

Next June the musical La la land in Galician language will be performed by IES Taboada Chivite school. Do you feel like learning one of the most famous songs in the musical? (Another day of sun).

Sing along!!!!!!!!!

This is our version in Galician Language:

 

O SOL VOLTARÁ A BRILLAR

Lembro aquel día en que

o deixei nunha estación que

estaba rumbo a Santa Fe...

Que novos eramos

mais el era tan xentil..

Sabía que era un entre mil..

Eu lembro que...


Nas noites estivais

sentados nas butacas do cinema de verán..

Mundo en tecnicolor

feito de música e fulgor..

Chamábame ese resplandor...

Eu sentía atracción..

 

Cuns poucos cartos que atopei

paguei bus e cheguei..

Tolo/a estou, eu non o sei...

Xa se verá..

 

Talvez un día chegará

no que os recordos voltarán,

verá o meu rostro e lembrará

aqueles tempos..

 

Ascendendo

"pra" ó cumio chegar,

tocar os luceiros,

triunfar...

Se chega a decepción

do chan haise que erguer,

a luz retornará,

o sol voltará a brillar.

 

Escoito sen parar

o ritmo das baladas

que nunca esvaecerán,

sonidos que deixaron antes de chegarmos nós...

 

Renderse non é a nosa opción..

Non perdamos a ilusión...

 

E inda cando din que non

e cando os cartos poucos son,

música e micro e luz de neón

bastan "pra" min...

 

E un día a meta atanguerei

Serei a estrela que soñei

O astro que algún neno emulará, que gozo!

 

Ascendendo....


0 comentarios